RSS

2nd introduction

anggap jak keluarga aku sik besar, tapi hawa nafsu besar.
dan aku jadi mangsa, kerana aku amat bait hati, dan aku sanggup makan nasik goreng ari2 bekal pg kerja, katan aku nak muas nafsu keluarga ku yang sik berduit tp berhawa nafsu besar.

kitak org boleh nunggah aku Miss A. A stands for angol.
adik beradik aku, C-satu dan C-dua.

Mak bapak aku, Mr. and Mrs. D.

Berapa umor aku?
AKu sik boleh padah...

Aku kerja siney?
SIk boleh padah....

Dah nikah kah belum?
tensen nyawa ku, sik boleh padah.

Aku ada sayang ngn sorang dlm dunia tok.. Aku harap nya dapat respect aku, dan aku sik akan mention ttg nya dlm blog aku tok.

Argh. Aku sik duli aaa. Aku nunggah nya Mr.Boyfriend

Dunia aku sik besar. Aku diam di Kuching tok ajak. Mun kitak org baca post aku tok, tauk lah kitak org aku urg Swak.

Urg nangga aku bahagia. Urg nangga aku byk duit. Tp aku terus terang madah aku sik kaya. Mr.Boyfriend pun sik kaya. Kadang2 aku heran juak kenak aku bercinta butak gilak. Tapi sik kan lah aku tok mok encarik laki kaya nak? Bukan aku kedak certain urg, suka nak berhuhahuha.. kakya kenja encarik laki kaya,.. kedak rempuan bodo jak..

Eh, maka tok introductory post aku. haha.

Tangga, nyaman sikit dah nyawa aku lekak molah 2 egek post.

0 comments: